شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

لیست برترین موقعیت‌های شغلی ارومیه در مرداد 1401

۶ بازديد


شهر ارومیه که در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است، از قطب‌های مهم گردشگری و کشاورزی کشور است. تولیدات کشاورزی و صنایع غذایی در این شهرستان رونق بسیاری داشته و اغلب فرصت‌های شغلی ارومیه در این دو حوزه هستند. علاوه بر صنایع غذایی، صنایع دارویی، ساختمانی و چاپ و بسته‌بندی نیز در این شهرستان فعال هستند. اگر در پیج کاریابی ارومیه به دنبال نیازمندی های استخدامی و فرصت‌های شغلی ارومیه هستید، با این مقاله همراه باشید. در ادامه، برترین فرصت‌های شغلی در آگهی‌های استخدام ارومیه در مرداد 1401 را به شما معرفی می‌کنیم. 

برترین موقعیت‌های شغلی ارومیه

شهر ارومیه در حوزه صنایع و کارخانجات و همچنین کشاورزی رشد و توسعه بسیار زیادی داشته و فرصت‌های شغلی متعددی برای کارجویان این شهرستان در این حوزه‌ها فراهم شده است. در ادامه، تعدادی از بهترین فرصت‌های شغلی ارومیه را بررسی می‌کنیم. اگر به دنبال جدیدترین فرصت‌های استخدام ارومیه 1401 هستید، می‌توانید با مشاهده پیج کاریابی ارومیه به تمامی فرصت‌های شغلی منتشر شده در سایت‌های استخدام و کاریابی مختلف دسترسی پیدا کنید.

کارشناس فروش

کارشناس فروش از حرفه‌هایی است که در تمامی شهرها مورد تقاضا بوده و از درآمد بالایی برخوردار است. شما می‌توانید به عنوان یک کارشناس فروش با شرکت‌ها و صنایع مختلفی از مواد غذایی گرفته تا آرایشی و بهداشتی همکاری کرده و به افزایش فروش محصولات شرکت کمک کنید. یکی از مهم‌ترین شروط استخدام در این موقعیت شغلی، داشتن سابقه کار و تجربه کافی است. یک کارشناس فروش در ارومیه بسته به نوع و میزان کار می‌تواند ماهانه در حدود 10 تا 30 میلیون تومان یا بیشتر کسب درآمد کند.

حسابدار

وجود صنایع و شرکت‌های متعدد در ارومیه باعث شده تا فرصت‌های شغلی بسیاری برای حسابدارها فراهم شود. استخدام حسابدار در شرکت‌های خصوصی و دولتی مختلفی انجام می‌شود و مهم‌ترین شروط استخدام در آن، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کار است. بسته به میزان سابقه کار، مدرک تحصیلی و حوزه فعالیت، حقوق ماهانه یک حسابدار در ارومیه متفاوت بوده و تا 10 میلیون تومان در ماه می‌رسد.

مهندس کشاورزی

باتوجه به اینکه بخش عمده اقتصاد ارومیه وابسته به تولیدات کشاورزی است، مهندسان کشاورزی، کارگران و کشاورزان محلی با فرصت‌های شغلی بسیار خوبی مواجه هستند. فروش سم و کود و فروش ماشین‌آلات کشاورزی سود بسیار بالایی داشته و از فعالیت‌های پردرآمد مرتبط با حوزه کشاورزی هستند.

مهندس صنایع غذایی

کارخانجات و صنایع غذایی در ارومیه نیازمند استخدام مهندس صنایع غذایی هستند. از آنجایی که ارومیه در حوزه صنایع و مواد غذایی رشد خوبی داشته است، فرصت‌های شغلی مناسبی پیش روی فارغ التحصیلان رشته صنایع غذایی وجود دارد. شرکت «پگاه» ارومیه یکی از برترین کارخانجات مواد غذایی این شهرستان است که در فرصت‌های شغلی مختلفی استخدام می‌کند. شرایط استخدام در این شرکت بسته به موقعیت شغلی متفاوت است. در آگهی‌های استخدام کارخانجات ارومیه نام شرکت‌های معتبر دیگری مثل «اروم‌آدا» و «شادلی» نیز به چشم می‌خورد.

مدیریت جهانگردی و هتلداری

با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد، ارومیه از مقاصد پرطرفدار گردشگری ایران بوده و مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری رونق زیادی در این شهرستان دارند. فارغ‌التحصیلان رشته‌های هتلداری، جهانگردی و سایر رشته‌های مرتبط از فرصت‌های شغلی خوبی در این شهرستان برخوردارند. فرصت‌های شغلی حوزه گردشگری تنها مختص فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری و توریسم نیستند، اگر به دنبال استخدام با مدرک دیپلم در ارومیه هستید نیز می‌توانید در حوزه گردشگری فعالیت کنید. استخدام راهنمای تور، نویسنده حوزه گردشگری، تولید کننده و فروشنده صنایع دستی از فرصت‌های شغلی دیگر حوزه گردشگری هستند که می‌توانید در پیج کاریابی ارومیه مشاهده کنید.

راننده پخش

صنایع و تولیدی‌های مختلف در ارومیه به دنبال استخدام راننده پخش هستند. این موقعیت شغلی یکی از مشاغل پردرآمد ارومیه به شمار می‌آید و برای استخدام در آن نیاز به مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط ندارید. شرکت‌های معتبری مثل «بیژن» و «گلپخش اول»، آگهی استخدام راننده را در پیج کاریابی ارومیه و سایت‌های استخدامی منتشر می‌کنند.

وضعیت استخدام و کاریابی در ارومیه

نرخ مشارکت استان آذربایجان غربی 40.5 درصد و بالاتر از میانگین کشوری است. این استان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری رشد خوبی داشته و در حوزه صنایع و معادن از فرصت‌های شغلی کمتری برخوردار است. شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی جایگاه اول کشوری را در تولید سیب درختی داشته و یکی از مراکز اصلی تولید عسل در ایران نیز هستند. به طور کلی می‌توان گفت شهر ارومیه از وضعیت کاریابی خوبی در حوزه مشاغل مربوط به گردشگری، کشاورزی و دیگر مشاغل خدماتی برخوردار است.

استخدام خانم در ارومیه

متاسفانه نرخ مشارکت اقتصادی مردان در ارومیه 5 برابر بیشتر از زنان در این شهرستان است. تعداد خانم‌های شاغل در ارومیه بسیار کمتر از آقایان بوده و در مجموع نرخ اشتغال زنان در این شهر کمی پایین‌تر از میانگین کشوری است. با این وجود، در برخی مشاغل خصوصا در حوزه خدماتی، کارفرمایان به دنبال استخدام کارجو خانم هستند. همچنین، مخاطبان اصلی آگهی‌های کار در منزل در ارومیه را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

چگونه در ارومیه کار پیدا کنیم؟

یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی و استخدام در ارومیه، مشاهده پیج کاریابی ارومیه در سایت‌های استخدام و کاریابی است. در این سایت‌ها می‌توانید فرصت‌های شغلی با شرایط مورد نظرتان مثل آگهی‌های کار در ارومیه با جای خواب، کار در منزل، کار پاره وقت، تمام وقت و یا دورکاری را مشاهده کنید.

یکی از مزایای استفاده از سایت‌های کاریابی، امکان ساخت رزومه به وسیله قابلیت رزومه‌ساز است. با استفاده از این امکان می‌توانید یک رزومه استاندارد با قالب حرفه‌ای ساخته و آن را برای آگهی استخدام مورد نظرتان ارسال کنید. مراجعه به موسسه کاریابی و یا استفاده از کانال کاریابی از دیگر روش‌های پیدا کردن فرصت‌های شغلی در ارومیه هستند.

جمع‌بندی

شهر ارومیه علاوه بر رشد و رونقی که در دو حوزه گردشگری و کشاورزی داشته است، فرصت‌های شغلی مختلفی برای کارجویان دارد. در این مقاله تعدادی از برترین فرصت‌های شغلی منتشر شده در پیج کاریابی ارومیه را به شما معرفی کردیم تا بتوانید شناخت بیشتری نسبت به بازار کار این شهرستان پیدا کنید. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های کاریابی و استخدام، آگهی استخدام مناسب در حوزه مورد نظرتان را پیدا کرده و برای موقعیت‌های شغلی رزومه ارسال کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.